SKRIVET: 2011-04-20, kl 10:00:00 | PUBLICERAT I: Absolut Elit

1 – Presentation av mig själv

Ja.. Hmm.. Jag heter Emma Johanna Kristina Csendes Karlsson, fyller 17 år det här året sjukt sent på året och det suger. Kunde likagärna varit 95:a liksom. Sämst. Men aja. Jag bor från början på Södermalm i en stor lägenhet med min mamma, låtsaspappa, låtsassyrra, hund, katter, sköldpadda och fiskar. Men sen så började jag på Berga Naturbruksgymnasium förra året och bor på skolans internat under veckodagarna. Sen händer det att jag kommer hem till Söder ibland på helgerna ;) Förutom min familj jag bor med, har jag en till låtsassyrra som bor i Norrland, en storebror jag aldrig träffat och en lillebror som jag träffar alldeles för sällan. Lite krångligt :)

Mestadels kretsar mitt liv runt min häst, men resten handlar om att vara ute och festa, träffa vänner och bara flippa galet. Hemmakvällar är så långt ifrån min grej som det går, men börjar bli bättre på det också. Jag blir jättelätt uttråkad, och är mestadels helgalen :) Sånt gillar vi. Men bor somsagt på landet typ.. hela tiden nästan, och ja - Berga är Berga liksom. Lite annat om mig.. Jag är sämst på att passa tider, känns som jag är sen till ALLT vad det än är. Skola och plugga är tyvärr inte riktigt min grej. Inte laga mat, städa, tvätta eller så heller. Inga vuxenpoäng till mig - nej.

Annat om mig.. Hmm.. Jag älskar fart, spelar ingen roll om det är en moppe, havremoppe eller annat, men liksom.. Ah! :D Tidigare har jag jobbat i stall, fotograferat och lite sånt. Men nu har jag inte tid med det, tyvärr. Alltså, det är grymt svårt att skriva om sig själv.. Men jag uppfattas typ som bortskämd, snobbig, dryg och så vidare, och det stämmer faktiskt inte! :( Pengar för mig är lycka, och sånt där, men liksom.. Hur jag är när man lär känna mig brukar faktiskt chocka folk lite hehe. Jag har väldigt starka åsikter och står för vad jag säger och sånt där, men är väldigt annorlunda än vad många tror från början.

Mer får ni inte veta om mig, heido.


JAG :D Fast bilden är bara liiite gammal..

/ Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0