SKRIVET: 2011-04-12, kl 15:00:00 | PUBLICERAT I: Emmas inlägg

11 april

Uppdatering = 0, jag vet. Men just nu är allt K-A-O-S, men aja.

Igår var Pijano så underbar. Min älskade fina häst, så jävla fin. Skrittade fram honom för hand ute, och sen blev det ju ett barbackapass i ridhuset. Red mest lite basic-grejer i alla gångarter, halter, skänkelvikningar, lite byten och så vidare. Han var superduperfin! Sen för Gullmans skull red jag lite "lösridning" och "i halsring" (hade tränset på, bara att jag inte rörde tyglarna) för att visa lite haha. Han var piggelin men duuktig! :D

Blev lite tricks också, uppsutten buga, stegra och sen ligg från marken. Duktig pålle! Sen fick han skritta av för hand ute igen. Gullman lekte lite med honom haha, tränade på utställningsgrejer och lite slalom runt träd och så. Sen ville hon ha en trickuppvisning utanför Jennys fönster, så det var typ där det slutade hahaha :P Lite stegra, buga och ligg och sådär. Fullständigt totalt oseriöst, men sånt är kul det också ibland. Eller typ alltid, jag gillar inte att vara superseriös.


Haha, muppar - Gullman och Pijano.

/ Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0