SKRIVET: 2011-04-24, kl 10:00:00 | PUBLICERAT I: Emmas inlägg

24 april

För exakt 3 år sedan, red jag det första ridpasset på två månader (pga att hästen varit skadad och haft boxvila) på min älskade kung Tudor. Jag minns verkligen den lyckan fortfarande, jag minns hur mycket jag njöt och hur riktigt lycklig jag var. Det var tider det. Precis tre hela år sedan.









Och för exakt 2 år sedan, red jag Pijano barbacka. Jag kommer lika väl ihåg den dagen. Han stack med mig i skogen och mamma som gick med var helt livrädd ;) Kommer ihåg att vi plaskade lite i vattnet den dagen också, för första gången! Haha aw.. Det var ett tag sen nu. Eller ja, exakt två år ;)



  





/ Emma

Kommentarer
Postat av: Caroline

Mysiga bilder! :)

2011-04-25 @ 20:52:52
URL: http://sundsvallsryttarna.blogg.se/
Postat av: fanny järvå

Kommer faktiskt ihåg hur Tudor såg ut innan du red honom.. och hur han såg ut efter du hade "slutat" - vilken jävla skillnad ♥

Kan du inte lägga ut bilder från typ början och några innan du slutade? (:

2011-04-25 @ 21:42:22
URL: http://fannyjarva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0