SKRIVET: 2011-04-24, kl 12:00:00 | PUBLICERAT I: Absolut Elit

4 - Min första häst

Skippar nr 3 - Rosetter, då jag inte är hemma och kan fota dem hehe.. Ändå inget speciellt intressant att se. Känns som jag har typ 90 % clear round-rosetter ändå, haha okej kanske inte riktigt - men nästan. Vet inte exakt hur många jag har, men det har blivit ett gäng, dock inte alls lika mycket som många andra har ;)



Men min första häst då. Min första HELT egna häst är ju Pijano, det visste ni kanske inte? :) Har varit delägare, fodervärd och så vidare tidigare, men helt helt helt egen, så ja.. Pijano. Jag fick ju liksom aldrig någon egen ponny eller så, utan har fått kämpa på tävlingar med ridskoleponnyer och så med medryttarponnyer. Meningen var ju dock aldrig att jag skulle köpa Pijano heller, men så blev det - och tacka gud för det, undra hur mitt liv sätt ut annars.. Vägen fram tills det blev vi två på riktigt är lång och komplicerad, kanske något ni får höra om någon annan gång.. Men jaaa. Vad mer ska man skriva nu då?



/ Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0