SKRIVET: 2011-04-06, kl 18:12:01 | PUBLICERAT I: Absolut Elit

Ändrade planer

Efter att vi kommit tillbax från DN så somnade jag direkt, hehe. Är så galet trött och mår sämst. Håller nog på att bli sjuk eller ngt. Hursomhelst, jag skyndade ner till stallet och mockade å fixade till hästarna. Gick sedan med Frida till travstallet och chillade lite. Somnade såklart i soffan där med, haha, trött cheeey! :)

Efter det var de middag och nu har vi precis tagit in hästarna och fixat lite i stallet. Meningen var att jag skulle rida direkt efter, men jag är typ helt snurrig i skallen. Så antingen går jag en promenad med honom eller ngt, eller så longerar jag. Känns inte alls bra att sitta upp om jag är såhär trött, haha.
Men det är fint väder iallfall ;)

Och något negativt med det fina vädret: all lera i hagen! Glömde gummistövlarna vid intaget (hade bara converse), så jag tar på mig tretornen och går ut i leran. Självklart läcker det in massa vatten och sånt, usch!
Hoppas den torkar snart..



Om en stund ska jag gå ner och borsta å fixa med Pelleplutten! :)

/Gullman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0