SKRIVET: 2011-04-28, kl 00:45:00 | PUBLICERAT I: Absolut Elit

Bara sådär


FAKTA:
Smeknamn:
Gullman
Födelsedag: 4 augusti
Bor: Kungsholmen och Västerhaninge
Arbete: ibland..

BRUKAR DU…
Titta på dig själv i spegeln:
jaa det är klart, älskar't
Gnälla: haha de händer..
Skrika: bara när jag är glad typ
Sova: närsomhelst, hursomhelst, varsomhelst
Drömma mardrömmar: inte så ofta
Försöka vara annorlunda: jag är migsjälv!
Klä dig i svart: inte helt svart
Ha sex: hela dan, varje dag
Hata folk: nej. inte alltför ofta
Lita på folk: finns ett fåtal personer som jag litar på

NÄR…
Åt du senast:
för typ 6 timmar sen
Läste du en bok senast: ehm..
Var du på konsert senast: allsång på skansen 05
Kysste du någon senast: för nåra veckor sen om jag inte minns fel
Svor du senast: för typ några minuter sen
Klagade du senast: typ igår
Är det sommar: när det är varmt ute¨

 

VEM…
Saknar du:
Esci
Rörde dig sist: ehm..
Kysste dig sist: brunt hår, blå ögon
Fick du sms från senast: Friiiida



HUR...
Går du:
jättekonsitgt
Fördriver du tiden: musik och facebook
Mycket pengar har du: cashflow.. haha nej men pappa betalar lix!
Tjänar du pengar: yes
Ofta diskar du: typ aldrig
Ofta städar du: när det är bombnedslag i rummet
Ofta träffar du din familj: inte så ofta tyvärr
Mycket äter du: inte så mkt just nu

 

ÄR DU..
Förstående:
jadå
Öppensinnad: ?
Arrogant: öh?
Osäker: innest inne, ja
Blyg: njaa
Smart: IQ-befriad
Sentimental: huh?
Pratglad: haha, ganska ofta vaa
Beroende: av pepsi..

 

 

Nästa vecka börjar livet - på riktigt. Och jag känner på mig att det kommer blir bra. Jävligt bra!

/Gullman


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0