SKRIVET: 2011-04-22, kl 12:51:35 | PUBLICERAT I: Absolut Elit

Bergabilder

Hittade lite bilder på Berga som jag tog i typ höstas. Kan lika gärna dela med mig lite, hehe :)
Nästa gång jag e hemma ska jag ta med mej kameran, woop woop!













Stora ridbanan..



Skyltar överallt





Maskinhallen





Bästa traktor 3



Maskinhallen



"Spolspilta" för traktorer



Halmbalar..



Höbalar..



Ridhuset



Elevstall 1



Elevstall 2



Travstallet





Travstallet, Elvstall 2, Mamma-stallet och till höger Elevstall 1



Elevstall 3 och Ridstallet



Ridhuset, ingång till salar och gym



Lilla allén



Baracker och fotbollsplanen i bakgrunden (+ stora allén)



Skolhuset



Lilla allén: Baracker till vänster å skolhuset till höger



Sjukhage och maskinhallen i bakgrunden



Pelle i hagen







Traktordäck fungerar utmärkt som blomkrukor ;)



Bara lite av alla bilderna (orkade inte ladda upp fler) hehe..
Har ni några frågor om skolan eller så är det bara att fråga på. Och glöm inte frågestunden heller :D

/Gullman




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0