SKRIVET: 2011-04-07, kl 17:28:06 | PUBLICERAT I: Absolut Elit

Broken Hearts Parade

Asså Good Charlotte, fyfan va bra dom är!
Att jag inte insett det förrens nu, för bara någon timme sen, helt sjukt, hehe ;)


Idag har det varit en slapp dag. Har haft tidningsprojektet hela dagen vilket betyder att jag hela dagen har suttit och skrivit en artikel om magsår hos hästar. Mycket roligt.. fast nä, rätt jobbigt efter ett tag. Blev inte helt klara än men ska fortsätta ikväll + imorgon bitti. Sen när vi har lämnat in så är vi lediga, woop woop!
Så morgondagen blir oxå chill. Ska vetkligen pyssla med hästarna och bara glömma skolan lite ;)

Nu har jag precis varit i stallet och mockat och gjort allt dedär vanliga. Och shit va det blåser ute, de e ju typ storm. Gick väl lite sådär att packa höpåsar kan jag säga. Usch va jobbigt!

Efter middagen ska jag rida på Puffen. Skulle ridit Pijano oxå men tiden räcker inte till. Fett trist, men så är det. Emma longerade honom lite förut så jag fick oxå prova. Och det gick bra. Men lite busig var han allt ;)

Nu ere middag, nomnom!



Gammal suddig bild från en longering..

/ Gullman

HAHA åh jag orkar inte.. glömde publicera xD

Kommentarer
Postat av: Eleonor - Vinn smycke värde 395kr

Hej! Var med o tävla om ett designat läderarmband från LUC of Sweden! Klicka dig in genom denna länk:



http://hastoridverksamhet.blogg.se/category/bloggtavlingar.html

2011-04-07 @ 17:48:10
URL: http://hastoridverksamhet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0