SKRIVET: 2011-04-09, kl 19:36:07 | PUBLICERAT I: Absolut Elit

Dagen

Idag var ju jag och Emma iväg och kollade på ett stall. Jag tyckte att det var fint och så, helt nybyggt med ljusa och fräscha boxar. Ligger bara en kvart ifrån skolan vilket är helt perfekt. Men mer om stallet och så får ni veta lite senare, mohehe.

Imorgon ska vinämligen åka och titta på ett annat stall oxå. Blir en massa äventyr nu men de e roligt. Vi är bra på att göra roadtrips, haha ;)



Snygga cheyer på en felvänd bild.. absolut elit asså :)

Direkt när vi kom tillbaka så somnade jag och vaknade precis när vi skulle ta in hästarna. Så de var bara att hoppa ner i gummistövlarna och rusa ner till stallet. Efter att hästarna var inne så tänkte jag gå ner och chilla i barren igen för att sedan gå ner och rida. Men kände att det var lika bra att göra allt när jag ändå var i stallet. Utmanade ödet och red i jeans (för er som inte vet så sprack ett par i måndags och ett par i tisdags..bara jag som lyckas). Blev en lugn uteritt med mejsjälv och självklart Puff. Skrittade ner till rakan och travade lite där i solnedgången. Han var jättefin verkligen. Trodde att han skulle vara pigg å bara springa men han verkligen lyssnade. Så mysigt var det ;)

Nu ska jag ta en snabb dusch för att sedan gå ner till stallet och kvällsfodra och sedan ta bussen in till VH och sola. Fett skööönt! :D

/Gullman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0