SKRIVET: 2011-04-04, kl 12:51:46 | PUBLICERAT I: Absolut Elit

Dagens planering

Hejhopp allihopa!
Den här dagen har verkligen börjat helt fel, men vad gör det när solen skiner? ;)

Har chill lektioner idag. Vi ska bara skriva artikel typ och sen har vi matteprov oxå. Jag slutar runt 4 så då är det bara att gå ner till stallet och mocka & så.

16:00 - Stallet!
16:30 - Middag
17:00 - Ta in hästar och spola benen (har ju stalltjänst den här veckan)
17:40 - Åka till VH och ta ut pengar och handla.
18:15 - Rida ut på Puff med Sarski & Izzie

Efter det ska jag motionera Pelle oxå i form av promenad eller ngt. :)

Så ser dagen ut typ, woop woop!
Känner mig fett glad även fast jag egentligen inte är de..? Skumt asså, hih ;)



/Gullman

Kommentarer
Postat av: Korneliusjeanett

Very interesting site --- quite informative

2011-05-13 @ 07:24:33
URL: http://korneliusjeanett.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0