SKRIVET: 2011-04-08, kl 21:47:31 | PUBLICERAT I: Absolut Elit

Dagens ridpass

Direkt efter vi tagit in hästarna så red jag på Pijano ute på lilla ridbanan. Och det var galet kul!
Förra gången jag red honom var han lute..ehm..galen (tills Emma satt upp såklart då han blev en ängel). Men idag så gick det faktiskt riktigt bra. Vr bara lite i galoppen som han busade lite, men annars så tyckte jag att han var fin.
Emma fotade lite oxå (såg bilderna i förra inlägget). Och ja, vad ska man säga. Min sits är hemsk, haha, orkar inte fyfan. Men jaja, får väl "hårdträna" i sommar, hehe ;)

Hursomhelst så var det jätteroligt, tack Emma :D

Efter så red jag på Puff ute på stora ridbanan. Och det gick väldigt bra de me. Det blåste som fan så man fick farttårar helatiden vilket var lite jobbigt, hehe.
I början var han lite springig men efter ett tag slappnade han av och tog verkligen stödet och gick så fint så. Sen vissa stunder blev han lite hetsig och pinnade på, men efter ett tag igen blev han lugn. Galoppen var lika bra idag me och allt flöt på bra. Red i kanske en halvtimme och sen fram och avskrittning oxå. Han e så fin :D

Nu äre sååå skänt att bara sitte i barren och lyssna på musik. Dock så håller spotify på att förstöra den bra stämningen eftersom att den bara håller på att krångla. Så typiskt.. menmen, det löser sig nog lite senare ;)

/Gullman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0