SKRIVET: 2011-04-01, kl 11:26:38 | PUBLICERAT I: Emmas inlägg

Dagens viktiga planer

Hähä, viktigt och viktigt vet jag väl inte :P Men den här dagen har sätt ut så att jag gick upp till 08:40 när lektionen började, behövde vara där i kanske en halvtimme innan jag slutade för dagen. Härligt! Gick och la mig igen, och precis när jag somnat sådär asbra, så kommer Bettan och Jenny in och terrar mig så nu är det ju kört. Fan då! Jaja, tänkte gå upp till lunchen och käka istället då.

Sen ska jag chilla galet ett tag, vakna till liksom, kanske städa lite i rummet (så Bettan blir glad), gå ner till stallet för att mocka, fixa höpåsar och kraftfoder. Sen någon gång ska jag rida galna pållen, och sen heeem till stan. Ikväll finns det väl lite lösa planer, men det har ju inget med den här bloggen att göra :)

Hörs sen!


Bild tagen 2009. Vart tog hjälmen, sadeln och tränset vägen..? ;)

/ Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0