SKRIVET: 2011-04-02, kl 21:15:24 | PUBLICERAT I: Absolut Elit

Dålig uppdatering

Varför Gullman inte uppdaterat vet jag inte, men jag har inte orkat hehe. Latmask. Åkte iallafall till Berga och chillade där ett tag (ringde säkert 100 samtal också, drygt!), sen tog jag in Pijano. Spolade hans ben, borsta honom supernoga, ryktade, kratsade hovar och lite sådär.

Gick ner med honom till ridhuset så att han bara skulle få springa av sig. Släppte lös honom och han rejsade runt och brallade i typ en halvtimme. Helt slut var han efteråt, svettig till och med haha. Men det var bra att han rusade av sig iallafall. Orkade inte rida. Men lindade och fixade med honom innan jag åkte hem iallafall.


Gammal bild.

/ Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0