SKRIVET: 2011-04-25, kl 19:24:00 | PUBLICERAT I: Absolut Elit

Dåligt

Go'kväll! Tänkte sammanfatta gårdagen och dagen lite kort sådär. Igår skulle ju Angelica kommit ut och fotat, men hon var sjuk så det blev inget med det. Men hade stalltjänst på morgonen, och sen vid 10 typ åkte jag, Gullman och Frida (och Sally) till VH, och gick tillbaka sen. Gick ner till stallet igen för att lunchfodra och rida ut med Elin. Men Pijano var jätteöm i ryggen, så blev ingen ridning :(

Dock så gick jag ut och lät honom beta i typ 45 min, och sen gav vi oss ut på en rätt lång cykeltur! Haha, det var askul, tyckte vi båda och det gick hur bra som helst. Pijano både travade och galopperade brevid cykeln utan några som helst problem ;) Cyklade en bra bit på GP och sen runt lite random bara :)

 
Haha, sliten bild från igår och en lite halvrandom från idag ;)

Sen idag då, hmmm. Morgonfodring då, och sen gick jag upp till rummet för att kolla på ponnyakuten och big brother, men så var datorn så jävla seg, så somnade istället. Vaknade vid typ 12 och då gick jag i princip raka vägen upp ur sängen till bussen för att åka in till stan en sväng ;) Mötte Felicia och chillade galet med henne, sen åkte vi till VH, satt i solen och njöt av livet, och sen så kom Amanda och vi åkte tillbaka till Berga.

Plockade in hästar från hagen, och sen blev det lite fotografering av Pijano och sådär. Bilder kommer när Amanda skickat dem! Pijano var inte riktigt på humör för att samarbeta, men det gick bra ändå ;) Mycket mer hände väl inte sen. Nu sitter jag här själv och har precis käkat middag - intressaaaant! Ska snart ner till stallet och kvällsfodra, så vi hörs senare.





/ Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0