SKRIVET: 2011-04-15, kl 00:52:21 | PUBLICERAT I: Emmas inlägg

Det är tur att du finns





















Den här dagen frågade jag mig själv, vad jag skulle gjort om du inte funnits här just precis då. Den här dagen känner jag mig evigt tacksam över att du finns här. Just nu, just idag. Att du finns här varje morgon. Att dem dagarna man bara inte orkar, tänker på det. Att du finns här. Att du väntar. Det gör det värt. Allt blir helt plötligt mer värt i mina ögon. Du är min styrka. Det är en sån jävla tur att du finns.

/ Emma

Kommentarer
Postat av: Emilie ( A L L R O U N D T J E J E R )

Du och Pijano är så underbart fina ihop :D ♥

Vad är han för ras?

2011-04-15 @ 19:33:45
URL: http://allroundtjejer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0