SKRIVET: 2011-04-16, kl 22:59:15 | PUBLICERAT I: Absolut Elit

Det händer mycket just nu

Som ni kanske har märkt så är varken jag eller Emma så speciellt duktiga på att uppdatera. Men det händer väldigt mycket saker (som ska hållas utanför bloggen) så vi har lixom inte så mkt tid över såattsäga. Men vi försöker, det gör vi verkligen. Men ah, vi lyckas ju inte särskilt bra.
Men det kommer bli bättre, LOVAR! :)

Kan iallafall berätta lite om dagen. Har inte sett en endaste häst idag eftersom att jag är hemma i huvudstaden under helgen. Men jag har glidit runt i stan me Alfie hela dagen lång. Även spenderat massa pengar (love it!). Mest köpt nödvändiga saker såsom jeans, skor å lite så.

Underbart med sol oxå, ellerhur?!
Har lixom inte bara spenderat pengar utan oxå väldigt mycket tid i solen, myys! ;)

A, typ det har hänt idag. Imorgon så ska jag hit och sen åka till Berga på kvällen eftersom att jag har stalltjänst och så. Ska faktiskt bli väldigt roligt :D



Väldigt charmig bild (eller inteee) på mej och min fina totto

/Gullman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0