SKRIVET: 2011-04-10, kl 13:50:53 | PUBLICERAT I: Absolut Elit

Jag hatar känslan när jag inte vet vad jag ska göra. Göra för att det ska bli bäst för dig, göra för att du ska må så bra som möjligt. Jag hatar den känslan när det känns som jag inte räcker till, och det känns som allt blir fel. Ibland blir allt bara så krångligt, det blir så mycket. Och jag känner mig så hjälplös, som att jag bara står där utan att göra något. Fan. Jag vet ju egentligen.

Jag kan ju det här egentligen. Vi har hängt ihop ett tag nu, och det finns ingen på den här jorden som känner dig så bra som jag. Men ändå. Min svaga punkt är när det kommer till dig, för jag älskar dig så mycket att jag inte har råd att göra något fel beslut om något. Därför blir jag så jäkla feg, till och med när det inte ens är stora grejer. Jag blir så rädd, att jag ska göra något, om det så är pyttelitet, som blir fel. Det får inte hända liksom. Aldrig får det hända. Aldrig.


2 0 0 8 - Det känns som det var rätt länge sen.

/ Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0