SKRIVET: 2011-04-24, kl 09:55:38 | PUBLICERAT I: Emmas inlägg

...



Jag kan inte förstå. Jag vill inte förstå. Förut, var du tryggheten, var du den jag visste att jag alltid hade - oavsett vad, var du min bästa vän och ljuset i mitt liv. Vareviga dag fanns du där, väntade tålmodigt och gav mig så mycket. Hela tiden. Det var du som var det mitt liv kretsade runt. Jag kan inte förstå att allt det där bara finns kvar som blekna minnen. Jag vill inte förstå att det är slut. Jag kommer aldrig någonsin kunna få tillbaka det där. Det är försent nu. Det har varit försent ganska länge. Men vissa dagar behöver jag dig lite mer än andra. Jag kan inte förstå, att du inte finns mer. Jag skulle verkligen behöva dig ibland. Om det så bara var för en sekund.

/ Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0