SKRIVET: 2011-04-18, kl 01:18:21 | PUBLICERAT I: Emmas inlägg

För 3 år sedan.

Tillbakablick. Bilderna är tagna för exakt 3 år sedan. Allt var så annorlunda då, jag kan knappt minnas att det faktiskt var mitt liv på den tiden. 3 år sedan, det är inte så lång tid egentligen va? Eller är det? Det känns som en evighet sen. Men ändå, när jag ser bilderna, känns det som det var igår.

Den här dagen, för 3 år sedan. Den 17 april 2008, var det min och Tudors 5-månadersdag. Tudor, hästen som då var mitt allt, mitt liv. Jag saknar honom ibland. Väldigt mycket. Jag undrar ibland hur det hade varit om jag haft honom fortfarande, om vi hade fått mer tid. Jag undrar ibland hur han mår nu, vart han finns nu. Lille älskade Tudor, jag har inte glömt dig. Jag lovar.











/ Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0