SKRIVET: 2011-04-26, kl 16:14:46 | PUBLICERAT I: Emmas inlägg

Första praktikdagen

Jag mådde så åt helvete dåligt imorse, men gick faktiskt upp och åkte till praktiken (rättare sagt CYKLADE till Ribbylund och tog bussen därifrån - känn på den va!) trots det. Börjar 8 och slutar 15 varje dag förresten, och så var det ju idag också. Men det var rätt så chill, tur det för mitt huvud hade dött annars. Först så mockade vi lite, fixade lite foder, sopade och så, sen tog ut lite hästar, kollade staket i en hage, tog in hästar (dem släpper dem bara, så springer dem själv), borstade en häst, sorterade täcken. Det är typ det vi gjort idag. Och vi hade en halvtimmes fikarast och sen en timmes lunch också, det är soft. Satt och latade oss i gräshagen en stund också ;) Slutade lite tidigare, och jag och Jennifer gick till Ribby Pizzerian.

Kom tilllbaka till Berga för typ en halvtimme sen, och nu ska jag gå ner till min älskade pålle. Mocka, fixa höpåsar, kraftfoder och så vidare. Ha lite mystid med min prins också givetvis, saknar honom - fast jag träffade honom så sent som igårkväll.. Mattes finaste häst juuu! :)


Bild tagen för typ ett år sen :)

/ Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0