SKRIVET: 2011-04-30, kl 11:04:31 | PUBLICERAT I: Absolut Elit

fyfan, inte okej!

Vaknade typ nyss. Inte för att väckarklockan ringde eller ngt sånt, utan för att min rygg gör så förbannat ont. Vet inte varför den gör ondare idag än vad den gjorde igår, men så ere iallfall. Kunde inte ens sätta mig upp i sängen först, illa!
Nu vill jag bara ligga och sova hela dagen men det går tyvärr inte. Jag måste verkligen åka ut till Berga, måste måste måste. Ska hämta mina nycklar och fixa massa saker. Och självklart träffa bästaste Frida! :D
Det kommer göra min dag, helt seriöst!

Ikväll skulle jag åka hem till Johanna och grilla, men vet inte om det blir så. Kommer vara helt död i ryggen efter Berga. Åh orkar inte med det här. Vill ju åka dit ju. Får se om jag orkar kriga, hoppas det! ;)




Jag & Puff, Johanna & Hazena ♥

/Gullman

Kommentarer
Postat av: elin

fin blogg



allt bra med dig ? :)

2011-05-02 @ 01:03:46
URL: http://hestoponny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0