SKRIVET: 2011-04-03, kl 13:18:45 | PUBLICERAT I: Absolut Elit

Gårdagen

Igår var typ den mest konstiga dagen i mitt liv. Åkte ut till Berga på morgonen ochvar där vid typ 9. En aning tidigt eftresom att Pelles ägare skulle komma runt halv 1. Men det gjorde inte så mycket. Jag tog igen lite sömn sålänge. När jag väl vaknat gick jag ner till hagen och tog in Pelle, bortsade och spolade benen. Eftre ett tag kom då Pelles ägare och vi gick ner till ridhuset coh longerade  och släppte honom lös. Han haltade typ ingenting. Vi var helt paffa och chockade typ, men ändå väldigt lättade. Gick sedan ut där det var lite hårdare mark och sprang med honom på rakt spår. Då markerade han lite, men det ar inte mycket inte, skönt!

Efter att vi kollat igenom honomlitegrann och så, så släppte vi ut honom i hagen igen och åkte hem.
Känns bra att han inte alls var särskilt halt, men på tisdag så ska vi åka till kliniken iallafall och kolla för säkerhetens skull. Han måste bli bra nu min lilla plutt!

När jag väl var hemma insåg jag att jag hade glömt nycklarna på Berga, så devar bara att åka tillbax. Men, när jag väl var där så inser jag att jag har haft dem i fickan hela tiden, såå typiskt mig asså. Så har åkt ut helt i onödan alltså. Men det gjorde inte så mkt. Åkte hem och fixade mej och mötte sedan upp Alfie i stan för att sedan åka ut till Tyresö för lite party. Mycker trevligt! ;)


Så nu sitter jag här hemma hos Johanna och chillar galet. Vi vaknade för typ en timme sen och alla andra sitter därnere och kollar Inception (medan jag snodde datan för att blogga, hehe) Kl tre ska jag möta Kai i Tyresö Centrum för att sedan spendera lite pengar. Det som jag är typ bäst på! :D

Går tyärr inte att ladda upp bilder...

/Gullman

(Frida rider Mach idag och Puff vilar btw)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0