SKRIVET: 2011-04-20, kl 13:45:13 | PUBLICERAT I: Absolut Elit

Har man tråkigt eller?

Jaa, det har man. Iallafall jag, haha. Sitter i soffan i barren, lyssnar på najs musik och kollar på Live-hästauktion från Holland. Gosh vilka fina hästar det är och rätt coolt att köpa en häst på auktion. Någon som gjort det och kan berätta lite hur det går till?



(klicka på bilden för att komma till hemsidan)

Kollar även runt på hemsidan på lite fina hästar, för skojs skull. För en av mina sköthästar (Wizard) som jag hade på ridskolan kommer nämligen därifrån. Även ett par andra hästar som står på Äppelviken. Så fina! :)


Wizard å Vacantos


Wizard igen :)

Näe nu ska jag väl hitta på något annat roligt att göra, kanske hänga tvätt, haha!

/Gullman


Kommentarer
Postat av: tilia

Lovisa H och Hilda har köpt häst från Tyskland på hästauktion, snacka med de :)

2011-04-21 @ 13:33:02
URL: http://appelvikensridskola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0