SKRIVET: 2011-04-15, kl 20:17:57 | PUBLICERAT I: Absolut Elit

Härliga fredag!

Åh vilket mysigt vårväder det var idag, blir helt glad! :)
Var verkligen en bra dag i skolan idag oxå. Gjorde inte så mycket, hade lixom chill-lektioner och var mest ute. Slutade rätt tidigt oxå, så jag drog ner till stallet och var jätteseg. Fett skönt med påsklov!! :D
Efter jag hade fixat allt i stallet så gick jag ner till hagen med Frida och vi tog en solpromenad med en väldigt glad Puff, hihi :)

Sen så satte vi oss på en bänk utanför barackerna i solen och lyssnade på musik och bara chillade galet och njöt av ledigheten å våren! :)

Att städa rummet kändes inte så viktigt just då, men jag var ju tvungen att göra det.. så ah, gick ner och städade och fixade mej för att åka hem.
Och nu sitter jag här hemma och vet inte rikitgt vad jag ska göra med all tid jag har, hehe. Tror nog iallafall att jag ska sova tidigt eftersom jag e galet trött. Kommer vara hemma i helgen och sen på söndag kväll (?) åka ut till Berga igen för lite stalltjänst. Sen på typ torsdag så ska jag jobba i travstallet med världens bästa Frida. Är galet taggad faktiskt, ska bli kul! :D



Travstallet, myys! ;)

/Gullman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0