SKRIVET: 2011-04-08, kl 16:00:00 | PUBLICERAT I: Absolut Elit

Härmar Gullman lite hehe!

1. På vilken klubb började du rida?: Ekerö Ridklubb tror jag det heter..?
2. Vem gjorde dig till den ryttare du är idag?: Först och främst Pijano, sen jag själv, Erik Berggren och Eva Eternell Hagen.
3. Vilken häst har lärt dig mest?: Det beror på lite, alla har lärt mig någonting, men typ Pijano, Mc Queen, Dolche Vita.. Tror jag.
4. När började du tävla klubbtävlingar?: Oj, det kommer jag inte ihåg!
5. Vilken häst har du mest placeringar med?: Hmm.. Pijano haha.

Dressyr:

1. Vem är den mest utbildade häst du ridit?: Waggie tror jag.
2. Vilken häst har du din högsta dressyr placering med?: Pijano.
3. Vad är det svåraste program du ridit?: På tävling? Något av Msv-programmen isåfall.
4. Vad tävlar du för klasser?: Medelsvår.
5. Vad har du tagit för placeringar i år?: Har bara hunnit med en start i år, så inga.

Hoppning:
1. Vilken häst har du hoppat högsta enkelhindret med, vilken höjd?: Hmm.. Mc Queen tror jag, vet inte exakt höjd men kanske.. 150?
2. Vilken häst har du hoppat högsta banan med, vilken höjd?: Mc Queen/Pijano, 130.
3. Vad tävlar du för klasser?: Upp till 110.
4. Vad har du tagit för placeringar i år?: Inga starter förutom P&J = inga placeringar än i år.
5. Vilken klubb har bäst tävlingar?: Hmm.. Ryttis kanske!

Häst: 
1. Vem är den hetaste hästen du ridit?: Mc Queen tror jag.
2. Vem är den starkaste hästen du ridit?: Oj, ingen aning faktiskt.
3. Vem är den minsta hästen du ridit?: Tummen säkert!
4. Vem är den största hästen du ridit?: Sansero kanske..
5. Vem är den häst du tog grönakortet på?: Haha hade bara teori på gröna kortet.
6. Vem är den häst du tävlade först i dressyr?: Pijano.
7. Vem är den häst du tävlade först i hoppning?: Silver tror jag, en b-ponny iallafall.
9. Vem är den häst du tog din senaste placering med?: Pijano.
10. Vilka hästar har du tävlat i lag med?: Har faktiskt aldrig startat i lag.


Hahah, liten Emma! :D En av de sista starterna på c-ponny haha..

/ Emma

Kommentarer
Postat av: Anonym

galet söt ponny :D har du fler bilder på den? (a)

2011-04-08 @ 18:05:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0