SKRIVET: 2011-04-05, kl 00:34:36 | PUBLICERAT I: Absolut Elit

Helt random

Den här dagen har verkligen varit konstig, hehe ;) Fast på ett bra sätt!

Höll tidsplanen ganska bra tycker jag. Dock så tog jag lite fel på buss-tiderna, wooupsi, men det gjorde ingenting, förutom att vi kom iväg lite väl sent med hästarna så hann inte rida på långt. Men dem var glada iaf! :D

Nu på kvällen har det inte hänt så mkt faktiskt. Chillat litegrann och bara gjort ingenting, väldigt skönt!



HAHAHA, typ såhär kände jag mej idag. Helt random lix :D Älskar bilden btw!
Ser ni vilka det är?


Nu tänkte jag sova eftersom att jag har stalltjänst imorgonbitti. Direkt efter blire en snabb frukost innan vi sticker iväl till hästkliniken i Stav med Pelle. Så ah, tänkte sova nu ;)

/Gullman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0