SKRIVET: 2011-04-21, kl 17:47:55 | PUBLICERAT I: Emmas inlägg

Hinner inte nu haha

Det kommer massa bilder på Mona och Pijano från nu i eftermiddag imorgon, hinner tyvärr inte lägga upp alla nu. Men red iallafall först Mona, på stora ridbanan. Hon var fin redan från början av passet, men hon var nog lite trött från igår ;) Orkade inte alls lika mycket, men fin var hon såklart ändå! Hittade henne bättre i skritten idag än igår iallafall! Red inte så länge eftersom hon inte riktigt orkade jobba så mycket.



Efter Mona fick Pijano komma upp även han på stora ridbanan. Red barbacka (som vanligt alltså hehe), och han var dunder påhugget. Trodde att det även här skulle bli tårt-varning men icke sa nicke ;) Men han är ju busig som en b-ponny och envis som en åsna. Knäppa häst. Blev inte ett speciellt långt pass med honom heller, fast det var för att inte jag orkade - Pijano hade nog mer än gärna fortsatt några timmar. Travade över lite bommar, mycket mer avancerat blev det inte. Förutom alla gångarter och allt basic alltså.



Massor av bilder på dessa två kommer alltså imorgon! :D Blev lite smakprov iallafall..

/ Emma


Kommentarer
Postat av: emelie

Hejsan!!

Jag håller på att skriva om dressyr på min bdb thehorseworld1. Jag undrade om du kanske ville hjälpa till genom att jag får låna några bilder på dressyr rörelser som pinjo kan. Som förvänd galopp tillexempel givetvis kommer jag att länka till bloggen. Kram Emelie

2011-04-21 @ 20:21:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0