SKRIVET: 2011-04-20, kl 14:05:00 | PUBLICERAT I: Absolut Elit

Hiss

Jag var bara tvunget att hissa någonting som är så genialiskt uppfunnet att den som har gjort det borde vara världens rikaste. Haha, nä men seriöst, silvertejp är verkligen det bästa som finns typ. Kan andvändas till typ allt. Har bland annnat lagat soffan i barren, Pijanos krubba, hängt upp bananer i trädet och sist men inte minst mina ridstövlar. Fungerade verkligen jättebra. Blev oxå "jättesnyggt" med lite extra silverränder, haha :)



Dragkedjan pajjade ju förra veckan (dock var det inte självaste dragkedjan, utan den där lilla flärpen). Men det var väl ändå på tiden, hade ju haft dem i snart 3 år. Mina älskade stövlar, som inte alltid har varit så älskade. I somras red jag aldrig i dem eftersom jag hade väldiga problem med att trampa ner hälarna. Det var väldigt jobbigt, även fast dem var supersköna!

Har inte bestämt mig för om jag ska köpa ett par nya stövlar eller så. Har ingen aning om vad jag vill ha för några heller. Har ni några tips på bra stövlar?
Tell me!
;)

/Gullman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0