SKRIVET: 2011-04-07, kl 23:49:13 | PUBLICERAT I: Absolut Elit

Innan jag somnar


personligt:

ditt namn? - Columbine
korrekt ålder? - 17 om fyra månader
längd? - 179
vikt? - jadu..
smeknamn? - Gullman
vart bor du? - Berga, Kungsholmen
vad gör du på fritiden? - Allt möjligt roligt
beskriv ditt utseende - ehmm.. preciiiis
vad är du mest missnöjd med din kropp? - typ allt
vad är du mest nöjd med? - mitt högra öra
vad har du för uppfattning om dig själv? - ?
vad vill du jobba som äldre? - vet inte riktigt
hårfärg? - svart-brunt
ögonfärg? - Blå
någonting du vill berätta om dig själv, som ingen av oss vet? - jag tycker traktorer luktar gott, hehe
kan du själv säga att du ser bra ut? - nej
hur mycket bryr du dig om ditt utseende? - på berga- typ ingenting
är det någonting du inte kan strunta i att göra dig i ordning med? - huh?
någon vana? - ja typ
lyckotal? - 3 is the magic number

vänner/folk:

vad heter din bästa vän? - har några stycken
hur många vänner har du? - många!
anser du dig själv vara "känd" i ditt område? - ehm, nej?
vet många personer vem du är? - det beror nog på
hör man ditt namn på skolan, vet alla vem du är? - ja men det tror jag faktiskt
när var du senast med någon kompis? - för en stund sen
känner du dig tvingad att umgås med vissa kompisar? - nope de tror jag nog inte
vem sov du senast hos av dina kompisar? - vet inte riktigt..
vem sov senast hos dig? - ingenaning

tankar & skit:

har du någon fobi? - yep. stora lastbilar. usch, hatar dem. fyfan
har du någon allergi? - bullshit och lögner
vad tänker du på innan du somnar? - den där natten..
vad är de första du tänker på när du ser en person? - bere nog på vem det är ;)


/Gullman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0