SKRIVET: 2011-04-17, kl 21:30:00 | PUBLICERAT I: Absolut Elit

Jag är glad!

Det är jag verkligen. Helt jävla lycklig. Och det känns så bra. Livet känns så värt att leva. Helt underbart!

'Ingenting är omöjligt', - känns som det mest fejkade ordspråket. Men faktum är att det är typ det bästa någonsin. Till en början kändes det som om det var långt ifrån möjligt. Men om man verkligen vill något så mycket att man verkligen kan lämna allt för det, då kan det verkligen hända. För det vet jag. För det har jag varit med om.
Även fast det ibland har varit så jobbigt att jag bara vill gå och dö för att ingenting fungerar. Även fast man har legat vaken i flera nätter och bara tänkt. Så har det ändå varit värt det.

Trodde faktisk aldrig att det skulle slå in. Min absolut högsta dröm i världen. Det kändes så långt ifrån möjligt. Men helt plötsligt så föll allting på plats. Och jag är evigt tacksam.

Ingenting är omöjligt. Drömmar kan slå in.



Alla har någon form av dröm. Du är min

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0