SKRIVET: 2011-04-08, kl 08:28:52 | PUBLICERAT I: Absolut Elit

Jag är lite rädd

Jag har bara fått en känsla av att något är fel. Jag kan inte sätta fingret på vad, men det känns som något inte är helt rätt med min häst. Hovarna och det där är ju ingen nyhet, men den här svullnaden i bakbenen.. Och sen tror jag det är något med musklerna/ryggen. För han har två utprovade sadlar, och båda ligger snett - likadant alltså. Sen har jag börjat märka att han vrider svansen åt samma håll hela tiden också.. Nu börjar det bli dags att kolla honom riktigt ordentligt. Även om typ alla sagt att det inte behövs när jag frågat vad dem tyckt. Men nu börjar jag bli lite väl nojjig, och det känns inte kul att planera in tävlingar och sånt ifall jag inte vet att han är helt fräsch.



Don't tell me it's not worth tryin' for
You can't tell me it's not worth dyin' for
You know it's true
Everything I do - I do it for you

/ Emma

Kommentarer
Postat av: Veronica

det går nog bra! :) Men kolla upp honom ordentligt så är du ju helt säker om han är okej! :)



Håller alla tummar!<3

2011-04-08 @ 10:52:41
URL: http://ponnyngila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0