SKRIVET: 2011-04-21, kl 17:34:22 | PUBLICERAT I: Emmas inlägg

Joggis Love

Efter Jalle red jag Yoggi igen, med min hoppsadel och på stora ridbanan :) Tränade lite på galopp, och hon var så himla duktig! Tog både höger och vänstergaloppen på första försöket, duktig pålle! Sen travade vi över bommar, och skuttade lite :) Jätterolig och SUPERPIGG var hon. Studsade runt hela tiden hon inte fick springa haha! På slutet skulle jag bara ta en sista galopp, och hon tyckte det var så kul att hon drog iväg och sen körde ner huvudet - och oj, tror allt att det var rätt nära för mig att behöva bjuda på tårta ;) Hahaha.












Det är Sara som har fotat bilderna! :D

/ Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0