SKRIVET: 2011-04-13, kl 00:03:53 | PUBLICERAT I: Emmas inlägg

Kaos, hela dagen lång

Jag vet inte hur det kommer bli här närmast med uppdatering å så, jag mår inte så jäkla bra just nu och det gör typ inte Gullman heller.. Men det vänder nog snart så, då blir bloggen Absolut Elit igen, jag lovar ;)

Kan uppdatera om läget iallafall. Läget suger. Kom inte upp i morse, så försov mig. Sen skrev jag matteprov som gick käpprätt åt helvete. Hade lite andra lektioner som jag var halvdöende på och tillsist ett prov i hästkunskap. Gick väl okej. Eller något. Riktigt pinsamt om jag skulle gå IG på hästens beteende.

Efter skoldagen har min dag varit väldigt.. Högljudd. Från mig själv. Jag har varit skogstokig, haft grov beteendestörning och varit spritt språngande galen typ. Inte lämpligt att hänga ut folk i bloggen, så struntar i det. Men säger bara som det är: Pijano fick inte sin frukost imorse. Pijano blev lämnad själv i hagen tills jag kom på det och tog in honom (de andra hästarna togs in typ en timme tidigare) och om det är något i den här världen min annars helcoola häst inte klarar av är det just det.

Så han har en tappsko fram, vilket gör honom blockhalt. Han är öm och varm och så vidare. Han var helvild när jag hittade honom i hagen, och hade sprungit som en jävla idiot. Boxvila imorgon. Jippi. Kul. Jättekul. Nje. Orkar inte gå in på mer detaljer, men typ så här är det. Men lämnar ute alla dagens fula ord jag vräkt ur mig, min höga ljudnivå och mitt riktigt jävla kassa humör den här dagen. Var iallafall med på brännbollen ikväll, och kollade på Big Brother. Det enda positiva med eftermiddagen och kvällen. Allt annat är åt helvete. Riktigt åt helvete. Har riktig huvudvärk för att jag varit så arg och fortfarande är. Känns som jag ska få en hjärnblödning typ. Inte okej. Idiot dag.


Så här får Pijano stå i natt. Tack så fucking jävla mycket.

/ Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0