SKRIVET: 2011-04-04, kl 17:27:47 | PUBLICERAT I: Emmas inlägg

Knas dag

Ehm.. Den här dagen har varit.. lite knasig. Uppe långt innan morgonfodringen började imorse, trots att jag typ inte sovit nått i natt.. Gick med Frida till frukosten sen och vi somnade utanför matsalen och låg där ett par timmar. Sen efter ett tag bröt jag ihop helt och allt bara.. blev knas. Så hade anmäld frånvaro hela dagen, jag kunde omöjligt gå på lektioner, tårarna bara rann och jag var helt lost i huvudet. Inte okej. Verkligen inte. Usch.

Så har spenderat dagen med min häst, och försökt tänka på annat, vilket har gått sådär. Sen började ju stalltjänsten vid 4, så tog in hästar och lite så. Har käkat middag precis, och ska ner till stallet nu och borsta på min älskade häst.

Hörs senare,

/ Emma


Jag när jag låg och sov. Hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0