SKRIVET: 2011-04-06, kl 21:56:59 | PUBLICERAT I: Absolut Elit

Kvällsfix i stallet

Älskar att vara nere i stallet på kvällarna. Speciellt vid den här tiden på året när det fortfarande är ljust ute till typ åtta.

Det fick bli en promenad med Puff. Kändes bäst så och jag tror verkligen att han uppskattade det! Han gick med öronen frammåt hela tiden och var bara allmänt glad. så söt!



När vi kom tillbaka spolade jag benen och pysslade lite, innan jag började fixa med Pelle. Borstade och så och tog även av honom bandaget han fick igår. Sen gick jag ner till ridbanan för att kolla lite när Emma hoppade, men tråkigt nog var hon precis klar, så snäll som jag e bär jag bot två sockerbitar, hehe..

Sen var det kvällsfodring vid åtta. Och det bästa av allt, fortfarande ljust ute! :D

/Gullman

Kommentarer
Postat av: lopppis

min finaste prins!! <3

2011-04-06 @ 23:58:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0