SKRIVET: 2011-04-07, kl 12:00:00 | PUBLICERAT I: Absolut Elit

Min bästa vän



Det folk inte förstår, är att det är du som gång på gång drar upp mig, gång på gång är ljuset är mörkret. Det är du som får mig att inse, varje gång. Det är du. Och ändå tror folk bara att du är en häst, en häst jag har köpt, som jag rider på och har för att skryta med. Folk tror att jag skulle byta ut dig ifall du inte skulle passa längre, folk tror att jag skulle byta ut dig om någon bättre skulle dyka upp. Det är så mycket dem inte förstår. Det är helt sjukt. Dem kommer nog aldrig förstå heller.

Du är mitt ljus i mörkret, och livet utan dig skulle vara mitt liv som aldrig någonsin skulle kunna bli detsamma igen. Jag ska göra allt för att du någon gång ska förstå hur mycket du betyder för mig. Jag ska göra allt för att du ska få leva hela ditt liv som du förtjänar - som en prins, en riktig prins. Hur ska jag någonsin kunna ge tillbaka allt det du gett mig? Jag lovar och svär, jag kommer göra allt.

/ Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0