SKRIVET: 2011-04-14, kl 08:31:57 | PUBLICERAT I: Absolut Elit

Morgon med kossorna

Yep, idag klev jag upp runt halv 6 och gick ner till lagårn. Hade lite APU att ta igen så det var bara att göra. Och roligt var det, kossorna är så jävla söta ju! Gjorde lite allt möjligt, fodrade, bar in spån, spånade, gosade med kalvarna och ah lite sånt. Slapp mjölkningen som är det jobbigaste, hehe ;)

Vi var klara runt 8 och nu har jag precis varit uppe och käkat frukost. Börjar om typ 10 min så måste skynda mej lite. Känner på mig att den här skoladagen kommer ta död på mig. Och vi har nu matte i typ 2 timmar som första lektion, wiho!.. not..




Älska!

/Gullman

Kommentarer
Postat av: Hilda

Hahahahaha fett sköön!! XD

2011-04-14 @ 18:02:36
URL: http://hannoveranaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0