SKRIVET: 2011-04-19, kl 09:17:05 | PUBLICERAT I: Absolut Elit

Morgonpasset avklarat

Godmorgon allihopa!
Vaknade en timme innan väckarklockan av att jag frös jättemycket. Hade ju lixom inget täcke, hehe. Kunde inte somna om heller så jag lyssnade lite på musik och så. När alla andra vaknade så gick vi ner till stallet. Vi fodrade och släppte ut hästar. Efter det började vi mocka litegrann. Eftersom att det bara är 8 hästar i stallet så mockar man fyra var vilket går rätt fort. Packa höpåsar är nog det tråkigaste på hela stalltjänsten. Det tar lång tid och är bara jättetrist. Menmen..

Nu har jag precis kommit tillbax ner till barren och vet inte riktigt vad jag ska hitta på. Slänga in lite tvätt i tvättmaskinen tror jag. Och koka lite makaroner, haha. Vid 11 ska jag åka in till VH och efter lunch rida Puff :)




/Gullman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0