SKRIVET: 2011-04-20, kl 09:02:40 | PUBLICERAT I: Absolut Elit

Rekordmorgon

Att kliva upp på morgonen är nog det jobbigaste som finns. Speciellt när man vet att man har mijoner saker att göra. Men ändå fast jag var seg som kola imorse så var jag och Sarski ändå rekordsnabba. Det var absolut inte så att vi stressade eller ngt, men vi har det bara i oss, snabbheten.

Vi blev klara för typ 40 min sen, så nu sitter jag i barren och käkar frukost (havrebollar & hallonsoda). Ska sova snart tror jag, lär behövas om jag inte vill dö av utmattning senare ikväll, haha :)

Men kan kort berätta lite om planerna för dagen:

Efter lunch så tänkte jag sola lite här utanför om det blir finare väder, just nu är det ju lite molningt. Sen innan intaget så ska jag hjälpa Sarski att longera Izzie. Ska verkligen bli jätteroligt, älskar att longera. Tycker det är kul att se hur hästen rör sig från marken och hur den verkligen jobbar. :)
Sen blir det intag av lite hästar sådär runt femtiden och efter det har jag ingen aning om vad jag ska göra. Kanske longera Puff om jag inte rider. Vi får se helt enkelt!

Går inte att ladda upp bilder så bjuder på en liten film istället.
Stubben och Vacantos, allsvenskan div.1 på Södertälje för ett par helger sedan ;)



/Gullman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0