SKRIVET: 2011-04-09, kl 22:40:01 | PUBLICERAT I: Absolut Elit

Saker ni inte visste..

Eller..?

Min största fobi (eller rädsla kanske man kan kalla det) i livet är inte typ spindlar och sånt. Nej, jag är rädd för lastbilar. Riktigt stora som låter och bara är allmänt skrämmande. Att se dem på avstånd gör absolut ingenting. Men när dem kommer på typ en väg när man går på trottoaren eller ngt sånt, då får jag en så obehaglig känsla i hela kroppen och det känns som allt typ snurrar. Det beror på att jag nästan blev påkörd när jag var liten. Hamnade på fel sida av vägen och chauffören såg mej inte. Var ruskigt nära att dö, helt seriöst. Usch fyfan. Ryser när jag tänker på det.

Mitt favoritdjur är haj. Har haft många favoritdjur i mina dar, allt från häst, till kanin, katt osv. Och det har alltid ändrats. Men, hajar är något som jag tycker om väldigt mycket och det har jag gjort sedan jag var 8 år. Mitt rum var ganska skräckinjagande när jag var yngre kan jag säga, haha. Längtar tills jag blir 18 då jag ska tatuera in en haj på magen, moaha. Och ännu längre in i framtiden så är min dröm att bo utomlands och dyka med hajar varje dag, för..

Dyka, det kan jag göra. Har tagit dykarcet. för barn, haha. Det gäller såklart inte längre eftersom att jag inte är så liten men kommer fortfarande ihåg allt med tuber och sånt. Lite roligt oxå att jag hatar att bada.

Jag är beroende av Pepsi. Kan dricka typ hur mycket som helst, helt seriöst. Verkligen inte alls bra. Försöker att undvika det mycket på vardagarna men lite svårt när vattnet i barren smakar bajs...


Jag har väldigt varierande musiksmak. Lyssnar på allt som öär bra helt enkelt. Men favoriten är ju såklart Michael Jackson, men man blir ju typ halshuggen om man lyssnar på det här. Haha får bli på helgerna lix ;)



Min framtid, gaah, jag vill jag viill jag vill, NU!

/Gullman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0