SKRIVET: 2011-04-10, kl 16:21:52 | PUBLICERAT I: Absolut Elit

Segt

En väldigt seg dag idag.. så tråkigt!
Har sovit från morgonen till lunchfodringen och efter det så har jag bara chillat lite i barren. Letar lite på internet efter nytt skal till min iPhone. Det som jag har nu är tillfälligt och det fanns bara två färger - blå & vit, så det fick bli ett blått. Skitfult är det verkligen och färger håller på att lossna, hehe. Men hursomhelst, tittar runt lite på vad som finns. Och det finns ju typ miljoner olika, så de e en hel djungel, haha;)

Efter intaget lite senare så ska jag rida ut med några och sen vid åtta ska jag och Emma åka och kolla på stall, woop woop!

Så, seg dag, hörs sen!


/Gullman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0