SKRIVET: 2011-04-17, kl 13:00:00 | PUBLICERAT I: Absolut Elit

Skärpning, från och med nu!

Ja. Nej, nu drar vi ett sträck över allt och börjar om tycker jag! ;) Från och idag kommer jag vara duuktig och uppdatera bloggen igen, så gott jag bara kan!

Men det är inte speciellt mycket missat sen senast vi hörde ändå. Hästrelaterat alltså. I fredags fick Pijano gå ett barbackapass på stora ridbanan och han var jättefin. Igår fick han lite oplanerad vila. Nu är det ju påsklov, och jag kommer vara på skolan från och med torsdag sen. Har stalltjänst fredag, lördag, söndag alltså. Men är ledig nu iallafall. Kommer dock åka ut varje dag till min lilla älskling, måste ju hålla koll så han mår bra ;) Sen efter lovet har jag två veckors praktik, på Blåkulla. Mycket mer intressant har jag inte att berätta just nu hehe.


Jag och min kompis supersöta lilla kattunge haha!

/ Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0