SKRIVET: 2011-04-25, kl 23:38:30 | PUBLICERAT I: Emmas inlägg

Slut på lovet då

Nu var lovet slut. Eller om typ en halvtimme snarare. Stalltjänsten är också slut, men inte får man sova ut för det - måste typ gå upp ännu tidigare eftersom jag har praktik nu i två veckor. På Blåkulla, ridskolan alltså. Någon av er som rider där? Dock håller jag typ på att bli sjuk, kul - jättekul. Alltid ska det vara nått liksom ;) Men det löööser sig!

Tänkte lägga upp en planering på Pijanos träning för veckan, men kände att det inte var någon idé. Har ju ingen aning om hur länge han kommer vara öm i ryggen.. Så får bli en vecka oplanerat för en gångs skull. Men det blir nog bra. Veckan för mig kommer se ut så att jag åker vid typ 7 varje morgon till praktiken, slutar vid 3 och då tillbaka till Berga och ta hand om hästen. Typ så. Bara typ det som händer med andra ord. Kommer nog varken hinna eller orka något annat..

Hörs imorgon!

/ Emma


Kommentarer
Postat av: johanna

super fin blogg :)

2011-04-26 @ 06:36:18
URL: http://johaannaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0