SKRIVET: 2011-04-26, kl 17:44:41 | PUBLICERAT I: Absolut Elit

tillbaks till verkligheten

Har ju inte bloggat så mkt nu i helgen. Dels för att skolans internet suger k*k och sen för att jag inte har haft lust (hänt lite grjjer mm). Men nu är jag tillbax igen, som aldrig förr, haha!
Nejmen ska verkligen ta tag i det här nu, asså verkligen ;) (Säg jättegärna till om det är något speciellt som ni vill att jag ska skriva om).

I helgen så har det ändå inte hänt så mkt saker. Har ju jobbat i travstallet och tagit hand om skolans mysiga travhästar, vilket är jättekul. Har verkligen inga problem med att vakna innan kl 6 å gå ner till stallet. Snarare tvärtom! Älskar att bara stå och mocka i all oändlighet och lyssna på radion. Fixa allt foder och framförallt släppa ut ett gäng glada hästar i hagen, speciellt när det är så fint väder! :D
Men hursomhelst så har skolan dragit igång igen. Kul att träffa alla igen (okej, nu låter det som om det har varit typ sommarlov eller ngt) men iallafall. Har gått runt i shorts hela dagen och inte frusit, underbart!

Pelle vilar fortfarande och ska gå ner lite senare och borsta å fixa med honom. Har ändå varit i stallet från att jag slutade tills nu typ. Eller ja, har käkat middag och lite så oxå men ändå. Har hjälpt till med stalltjänsten eftersom att nästan ingen annan ställer upp. Har absolut inga problem med det, däremot alla som är negativa och så. Men komigen, de e inte ens ansträngande så förstår verkligen inte varför man inte ställer upp på varandra. Men 'what comes around, goes around', eller hur var det nu..? :)



Saknar att rida Pellbert.. :(

Imorgon ska jag typ tvätta hinkar och smörja + byta stigbyglar och lite så. Även tvätta täcken, schabrak och skydd. På torsdag eventuellt ska jag även åkta till Lillhästen i Stav för att inhandla lite nya täcken å andra nödvändiga saker.. Varför det förresten?


Ja, vad tror ni? :D

/Gullman

Kommentarer
Postat av: Jossan (Fotoponny)

Hittat ny häst? :D

2011-04-26 @ 20:02:07
URL: http://fotoponny.blogg.se/
Postat av: Hihihi

Kan inte du berätta om escada?

2011-04-26 @ 23:50:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0