SKRIVET: 2011-04-09, kl 22:57:27 | PUBLICERAT I: Emmas inlägg

Totaländrade planer..?

Alltså, typ inget blev som jag tänkt mig idag :( Var i stallet från kl 7 till 9 typ och slet, sen kom dem från ladugården och behövde verkligen hjälp. Jag som hade lovat mig själv att aldrig gå in där någonsin igen hehe.. Men en kossa hade trillat ner och fastnat i rännan och då är det självklart en självklarhet att hjälpa till. Var där i över en timme och vi försökte dra upp henne på alla möjliga vis, men det var omöjligt. Slutade med att brandkåren fick komma..

Hade tänkt sova iallafall en timme efter morgonfodringen, men så blev det ju inte :( Hann bara precis äta innan jag och Gullman fick gå ner och luncha hästarna och sen gå direkt till bussen. Åkte och kollade på stallet och vi satt i en timme och väntade på bussen sen haha. Men jag hade världens skitmigrän, så däckade först på bussen på Gullman och sen när vi var tillbaka på Berga gick jag direkt till sängen och totaldäckade.

Det var ruskigt svårt att ta sig upp ur sängen för att gå ner och ta in hästarna, fick verkligen ta i allt jag hade för att ställa mig upp och kände mig bara självmordsbenägen för att jag hade så ont i huvudet. Men in med hästarna, spolade lite ben och sådär, sen direkt upp till rummet igen och däckade på nytt. Hade ställt larmet på 18, men vaknade vid typ 19:45 och då hade ändå larmet varit på högsta och ringt precis vid mitt öra var tionde minut.. Frida erbjöd sig dock att ta kvällsfodringen, så skönt. Så jag gick inte ens ner till stallet.

Skulle ju ha hoppat idag, men det blev det ju inte. Ingen powerwalk eller annat heller. Jävla skitmigrän. Men fick en huvudvärkstablett av Issi och för en gångs skull hjälpte det faktiskt lite. Så åkte med till VH för att käka middag och handla. Kom tillbaka för någon timme sen, och jag och Issi har suttit här i A-korren och chillat sen dess. Någon gång snart ska man väl däcka i sängen igen ;)


HAHAHA, så gulligt! Jag och Pijano sommaren -09 ;)

/ Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0