SKRIVET: 2011-04-01, kl 18:00:00 | PUBLICERAT I: Absolut Elit

Tråkigt

personligt:

ditt namn? - Emma Csendes.
korrekt ålder? - 16 år.

längd? - 173 cm.
vikt? - Vill inte ens veta själv haha.
smeknamn? - Emma?
vart bor du? - Södermalm och Västerhaninge.
vad gör du på fritiden? - Är med hästen, kompisar, festar. Typ.
beskriv ditt utseende - Hmm..?
vad är du mest missnöjd med din kropp? - Jag vet inte.
vad är du mest nöjd med? - Haha.
vad har du för uppfattning om dig själv? - Just nu ganska snurrig, annars lite vettigare.
vad vill du jobba som äldre? - Jag vill inte jobba.. Hehe.
hårfärg? - Brunt.
ögonfärg? - Brun/gröna.
någonting du vill berätta om dig själv, som ingen av oss vet? - Ehm.. Nej det tror jag inte.
kan du själv säga att du ser bra ut? - Säga det skulle jag väl kunna.. Men om jag tycker det..
hur mycket bryr du dig om ditt utseende? - Typ inte alls.
är det någonting du inte kan strunta i att göra dig i ordning med? - Hmm.. Näe haha!
någon vana? - Många!
lyckotal? - 14.

vänner/folk:

vad heter din bästa vän? - Virgio Pijano!
hur många vänner har du? - Haha, braaa fråga.
anser du dig själv vara "känd" i ditt område? - Skriver minst 100 autografer om dagen!
vet många personer vem du är? - Beror på vad man menar med många.
hör man ditt namn på skolan, vet alla vem du är? - Haha, ja, det tror jag faktiskt.
när var du senast med någon kompis? - Hela tiden typ.
känner du dig tvingad att umgås med vissa kompisar? - Nejdå.
vem sov du senast hos av dina kompisar? - Felicia tror jag..?
vem sov senast hos dig? - Haha hmm.. Kommer faktiskt inte ihåg.

tankar & skit:

har du någon fobi? - Ja, men lär låta lite psykiskt störd ifall jag skriver vad HAHA!
har du någon allergi? - Falska människor?
vad tänker du på innan du somnar? - Alldeles för mycket.
vad är de första du tänker på när du ser en person? - Beror väl på vem det är?

/ Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0