SKRIVET: 2011-04-22, kl 08:57:03 | PUBLICERAT I: Absolut Elit

Travis

Morgonen i travstallet var verkligen mysig. Trodde att jag skulle vara jättetrött och seg, men inte då. Jag och Frida fixade stora stallet och Hanna tog mamma-stallet och utehästarna. Vi valde oxå att inte ha några passhästar, utan tempade den som var på tur och likaså med mockningen. Kändes mycket smidigare och att det nästan var snabbare så oxå :)

Vi blev klara för typ 20 min sen, så nu sitter jag i barren och ska snart äta maten som jag inte har. Får bli Pepsi till frukost, fungerar utmärkt! :D

Har verkligen ingenting att göra fram tills kl fyra. Känns rätt skönt. Ska nog sova hela dagen :D



Bara för att det är på Berga man hoppar över soffor med travhästarna.. :D

/Gullman

Kommentarer
Postat av: Ellinor

HAHAHAH soffhoppning var nytt (:

2011-04-22 @ 11:53:46
URL: http://erikaellinor.blogg.se/
Postat av: Fraaijda

hahha fyffan vad jag å söris hade kuuul!!!!!

2011-04-22 @ 17:57:53
URL: http://tungeltoken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0