SKRIVET: 2011-04-28, kl 23:07:24 | PUBLICERAT I: Absolut Elit

Lifestyles of the rich & famous

They're always complainin', always complayning, always shoppning, always shopping :D

Haha, skämt åsido, men jag älskar verkligen att shoppa. Speciellt saker till hästen. Så idag drog (gick) jag, Emma och Johanna till Lillhästen i Stav och handlade lite nödvändiga saker. Kommer typ inte ihåg vad jag köpte men lite iallafall:

• Fleecetäcke
• Borste
• Foderstatsskylt
• Schabrak
• Grimma
• Krafft Grund


Ah, var väl typ det tror jag. Fick skjuts tillbax av Jenny vilket var jättesnällt! :D
Kan fota allt sen när det sitter på hästen för jag orkade inte packa upp allt ur påsen, haha lat?

Hursomhelst så måste jag sova nu, är galet trött!

/Gullman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0