SKRIVET: 2011-04-05, kl 19:00:18 | PUBLICERAT I: Emmas inlägg

Vilken dag. Skitdag.

Idag har det varit en riktig skitdag. Och då skojar jag inte. Usch. Blä. Igårkväll råkade jag skära mig regält i tummen, riktigt regält, så blodet bokstavligen talade sprutade åt alla håll. Riktigt vidrigt var det, haha undrade nästan om jag skulle förblöda till döds. Gick upp på stalltjänsten med min jäkla tumme, och direkt efter det ta bussen till en simhall för att simma. Men bangade på den idén idag, jag orkade inte. Och det hade inte gått heller, om man inte gillar blodbad vill säga.

Var duktig och köpte plåster och kompresser eller vad det var på apoteket påväg tillbaka till skolan och lekte doktor åt mig själv. Sen hade vi kretslopp, och dessutom förhör vilket då gick åt helvete. Sen hade vi djurkunskap, prov. Vilket gick ännu mer åt helvete. Var så jäkla arg. Riktigt, riktigt arg. Menmen. Sen hade vi bild, jag fick inte mycket mer gjort än att sitta och måla på mitt bandage, och efter det var det matte. Som jag ju för sig inte behövde vara på. Något positivt med dagen.

Världens skitdag i skolan, men har verkligen försökt kämpa mig igenom hela dagen trots att jag var nära att bara ge upp typ.. hela tiden. Och jag lyckades faktiskt hålla ut. Men när jag dessutom sen står och ska brodda av Pijano fick han något dampryck och jag blev inte direkt gladare..! Åh, varför finns såna här dagar!? Kan det bara bli lite kul nu! :)


Kul att det såg ut så här efter 122389349545 gången (okej, kanske överdrev liiite) jag lindat om med en ny jäkla linda. Men nu ser det inte lika ofräscht ut iallafall, wohoo! :D Fasligt ont gör det fortfarande, men det läker!

/ Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0