SKRIVET: 2011-04-08, kl 12:46:50 | PUBLICERAT I: Absolut Elit

Vilken härlig dag

Vaknade en halvtimme innan jag skulle gå upp i vanliga fall. Så jag kunde somna om igen, skönt!
Sen var det ju bara att vakna igen och gå ner till stallet, fodra och släppa ut hästar, vilket inte är så jobbigt. Men det jobbigaste är nog sopningen. Inte för att det är så värst mycket att sopa, men soparna suger!
Alla är typ trasiga så de e extra jobbigt..

Efter stalltjänsten så var det frukost och sen gick jag ner till barren igen och sov en liten stund. Alfie väckte mig några minuter innan vi började, hehe. Vi skulle ju fortsätta skriva våran artikel idag. Och ah, vi gjorde klart den så vi slutade typ vid tio. Men inte gick vi ifrån skolan för det, nejnej!
Vi chillade lite med redaktionen (dem 4 elever + 2 lärare som redigerar tidningen). Fikade och pluggade in mobilen i högtalarna i ena klassrummet och dunkade Spotify. Pratade om allt möjligt och hade väldigt roligt. Sånt e så jävla skönt här på Berga. Chilla med lärarna och käka bullar, haha :D

Sen var det lunch och nu har vi städat utanför barren. Krattat löv, plockat fimpar å så. Ska kanske ner till stallet snart och mocka å fixa. Sen in till VH och handla mat inför helgen och efter det så ska jag rida på Puff och Pijano, woop woop!

Och ute så regnar det oxå, myys! :D



Där jag bor.. bilden snodd från Michelle :)

/Gullman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0